Maaraf's FotoPage

By: Suryani maaraf

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Saturday, 28-Apr-2007 23:55 Email | Share | | Bookmark
My Family..

adib,mira,zairi,mimi ngan yusuf
endin,tira & ika
diba & ika
View all 6 photos...
Balik kampung ari tu rasa seronok lebih.. ni ada brp gambar famili aku yang kaya ngan anak sedara haha..


Saturday, 3-Mar-2007 12:46 Email | Share | | Bookmark
Yusuf Bin Syafirol Hafiz - Cuti-cuti Malaysia

mount kinabalu
kundasang
sejuk hehe
View all 12 photos...
alang2 ada kat sabah kami pun jalan2.. gi lahad datu, Sandakan, kundasang..


Saturday, 3-Mar-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
Yusuf Bin Syafirol Hafiz - Papat jambul

yusuf ngan jambul nya
mama mok ngan safuan
danial ngan pacik rudin
View all 11 photos...
majlis ni buat kat sabah belah ibu, buat skali ngan 2 lagi kazen yusuf, safuan ngan danial.. meriah gak.. ngan kazen2 yusuf yang ramai..


Saturday, 3-Mar-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
Yusuf Bin Syafirol Hafiz - Berendoi..

time org ramai datang yusuf bletido lagi
maintain tdo je anak aku
ngan acu
View all 6 photos...
time ni yusuf dah masuk sebulan.. 33days.. majlis belah ayah kat jitra,kedah. waktu raya haji.. trus buat akiqah sekali..


Saturday, 3-Mar-2007 08:30 Email | Share | | Bookmark
Yusuf Bin Syafirol Hafiz - Newborn

baru kuar..
 
ngan nenek,macik2 dan kazen yusuf
View all 6 photos...
Ni gambar-gambar yusuf baru lahir.. lahir kat Az-zahrah, Bandar Baru Bangi pada 29/11/2006 pukul 4.11 minit petang..


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net